
Kamu Personel Alımı
Toros Üniversitesi Öğretim Üyesi Alım İlanı
Mersin’in önde gelen eğitim kurumlarından Toros Üniversitesi, akademik kadrosunu güçlendirmek üzere yeni öğretim üyeleri arıyor. Başvurular, 2 Aralık 2023 tarihine kadar kabul edilecek.
Toros Üniversitesi Öğretim Üyesi ve Elemanı Alım İlanı
Başvuru Koşulları:
- Yükseköğretim Kanunu’nun ilgili maddelerine uygunluk,
- Toros Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Ölçütleri’nde belirtilen şartları karşılama,
- Eğitim-öğretim dili İngilizce olan bölümlere başvuracak adaylarda Yabancı Dil Yönetmeliği şartlarını sağlama.
Başvuru İçin İstenen Belgeler:
- Başvuru dilekçesi,
- Son 6 ayda çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf,
- YÖK formatlı güncel özgeçmiş,
- Onaylı nüfus cüzdanı sureti,
- Arşiv kayıtlı adli sicil kaydı,
- Lisans, yüksek lisans, doktora ve doçentlik belgeleri,
- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi,
- Yabancı dil (İngilizce) yeterliliği belgesi.
Başvurular, 2 Aralık 2023 tarihine kadar “Toros Üniversitesi Rektörlüğü, Bahçelievler Kampusu, 1857 Sokak No 12, Yenişehir 33140, MERSİN” adresine şahsen teslim edilmelidir.
Alım Yapılacak Bölümler:


Başvuru ve Değerlendirme Takvimi:
- Duyuru Başlama: İlanın Resmi Gazete’de yayınlanması ile başvuru süreci başlar.
- Son Başvuru: 2 Aralık 2023 tarihi itibariyle 15 gün başvuru süresi vardır.
Adaylar, başvuru süresi bitimine kadar gerekli belgeleri tamamlayarak başvurularını yapmalıdır. Eksik evrak gönderen adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. Başvuru sonuçları ve sınav detayları www.toros.edu.tr adresinden duyurulacaktır.